niedziela, 28 stycznia 2018

2/52/2018/ " After: Ocal mnie" Anna Todd

Obiecałam wam pod koniec tamtego roku, że powoli będe dokańczać serie "After" w sumie nie wiedziałam, iż tak szybko po nią sięgne (chyba wiem jaki jest powód tego dokończenia dwóch kolejnych tomów, to proste brakuje mi miejsca na półce, a seria "After" to obszerne tomiska) a druga sprawa, to ciągle nie wiem jak zakończy się ten buźliwy związek Tess i Hardina. A więc do roboty.
"After: Ocal mnie" to jedna z najdłuższych historii miłosnych jaki napisała AnnaTodd, nie będe was zwodzić, że bardzo mi się podobała, ale po niekąd tak było, były momenty które mnie rozbawiły, wzruszyły, i zachwyciły. Trochę wam streszcze historie zostawiając najciekawsze momenty tylko dla siebie, to już od was zależy czy chcecie sięgnąć po " After: Ocal mnie" a więc Tess odkrywa wkońcu prawdę o swojej rodzinie, poznaje prawdziwą historie swojego poczęcia, oraz tajemnice głęboko skrywaną przez matkę, zaś Hadrin postanawia osiągnąć coś co dawno uważał za nieosiągalne. To by było na tyle z mojego skromnego streszczena 😝 ale to nie znaczy, że już skończyłam recenzować książkę o nie!!!
Anna Todd kazała wkońcu dorosnąć swiom bohatom i bardziej ich ożywiła dodała im blasku, emocji, pragnienia i w końcu Tess oraz Hadrin mówią czego pragną i o czym marzą, tego mi brakowało w poprzednich dwóch tomach, tam to wszystko było papierowe i sztuczne wykreowane.
Czytając " After" wkońcu miałam prawdziwy obraz bohaterów, ich miłość płonęła,  smutek wyciskał prawdziwe łzy, a zazdrość Hadrina rozpalała wsiekłość do granic możliwości.
Choć książka jest pisana jak dla mnie trochę chaotycznie (tu się kochają a za moment mamy rozstanie z byle głupiego powodu, dziecinada) to jednak dalej mnie nie przekonało że autorka posiada talent pisarski, Anna Todd powinna wiecej czasu poświęcić czasu na dopracowaniu dialogów, bo nieoszukujmy się były nudne i powtarzalne jedyny plus jest za super opisy sytuacji i dość ciekawy wątek jaki zawatry jest w tej części, atutem przewodnim są tu wkońcu emocje, uczucia Hardina, dowiadujemy się tu trochę więcej o jego koszmarach, uczuciach do Tess i mój ulubiony wątek pewnej minimalnej przemiany w grzecznego chłopca. Podsumowując seria "After" jest typowo siekorawna do młodzieży, z pikantnymi wątkami miłosnymi oraz z ciętym językiem, zaś dla starszych czytelników to będzie kolejne romansidło z buntowniczymi nastolatkami w roli głównej i tu dla starszyzny pewnie mnie zlinczujecie o wiele bardziej polecam serie z Grey'em.
Ile jesteśmy w stanie wytrzymać dla miłości?
Ile warta jest nasza miłość?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz